Apakah akrilik pengiklanan dan penggunaannya

- 2022-04-25-

Produk akriliktermasuk papan akrilik, zarah plastik akrilik, kotak cahaya akrilik, papan tanda, tab mandi akrilik, marmar tiruan akrilik, resin akrilik, cat akrilik (lateks), pelekat akrilik dan sebagainya.

Yang biasaproduk akrilikadalah produk akrilik yang diperbuat daripada bahan mentah seperti butiran akrilik, plat atau resin melalui pelbagai kaedah pemprosesan dan digabungkan dengan alat ganti bahan dan fungsi yang berbeza. Bagi gentian akrilik, kapas akrilik, benang akrilik dan nilon akrilik, yang biasa didengari, merujuk kepada gentian buatan manusia yang dipolimerkan daripada asid akrilik, yang tidak berkaitan dengan produk akrilik.

Antaranya, orang sering berkata begituplat akrilikialah plat polimetilmetakrilat (PMMA), yang dipolimerkan oleh "monomer metil metakrilat (MMA)". Atau ia disemperit daripada pelet akrilik melalui penyemperit. Pada masa lalu, plat itu biasanya dikenali sebagai plexiglass. Akrilik berasal daripada akrilik Inggeris, yang bermaksud plat PMMA diperbuat daripada MMA sebatian organik. Ketelusan dan penghantaran cahayanya adalah seperti kaca. Semua plat yang diperbuat daripada plastik lutsinar seperti PS, PC atau MMA kitar semula yang lebih rendah secara kolektif dirujuk sebagai plexiglass. Untuk membezakan, plat PMMA yang diperbuat daripada MMA tulen berkualiti tinggi dinamakan plat akrilik, untuk membezakannya daripada plat plexiglass umum.

KINGSIGN® Akrilikkhusus dalam semua jenis kepingan Akrilik, tingkap akrilik, terowong akrilik, dewan marin akrilik, akuarium akrilik, kolam renang akrilik, tangki ikan akrilik, bahagian pemprosesan akrilik separuh siap, gam akrilik ikatan akrilik, kepingan akrilik melengkung, akrilik berskala besar perkhidmatan pemasangan cadar. untuk butiran, sila rujuk: 0086 13370079013(Whatsapp/Wechat)